Referenssit

Suunnitellaan yhdessä sopiva kokonaisuus tarpeisiinne.

Navinuoli_Kiinnostava
 

Hekin muun muuassa luottavat osaamiseemme

Esimerkkejä erilaisista toteutuksista

Marketmedia on kumppani joka on aidosti kiinnostunut menestyksestäsi. Tarjoamme yhteistyötä ja osaamista, jonka tuloksena syntyy menestyksekästä myyntipaikkamarkkinointia ja viestintää.

Casekuvat_Veikkaus_489x248
 

Veikkaus

Veikkaus valitsi Marketmedian toteuttamaan digitaalisen myyntipaikkaratkaisun. Marketmedian suunnittelema ja toteuttama konsepti pitää sisällään myyntipaikkojen mainosnäytöt ja kassoille sijoittuvat heräteostonäytöt.

Marketmedia vastaa valtakunnallisesti kokonaisvaltaisesti kanavan ylläpidosta sekä suunnittelee ja tuottaa myyntipaikkojen digitaaliset sisällöt. Projektin ensimmäisessä vaiheessa diginäyttöjä asennettiin n. 3000 kpl n. 950 myyntipaikkaan. Vuoden 2014 alussa aloitettiin toinen vaihe jossa sekä näyttöjen että myyntipaikkojen määrä tuplaantuu vuoden 2016 loppuun mennessä.

Casekuvat_Tikkurila_489x248
 

Tikkurila

Tikkurilan kalusteisiin integroitava ja etäohjattava mainosnäyttö sekä kosketusnäyttöratkaisu Tikkurilan tuotteiden jälleenmyyntipaikkoihin. Kosketusnäytön avulla asiakas löytää nopeasti oikean tuotteen omaan tarpeeseen sekä tarvitsemansa käyttöyhteystuotteet. Asiakas voi myös lähettää itselleen muistilistoja sekä tutustua laitteen kautta Tikkurilan tuotekohtaisiin työohjeisiin.

Itsepalvelupääte toimii myös myyjien apuna sisältäen kaiken oleellisen tiedon tuotteista aina ajantasaisesti. Mainosnäytöillä asiakkaille annetaan ideoita ja vinkkejä sekä nostetaan esiin kampanjatarjouksia yhdistettynä tuotteiden esillepanoon.

Casekuvat_Starkki_489x248

 

Starkki

Starkin uudessa myymäläkonseptissa asiakas otetaan vastaan ison videoseinän viesteillä. Videoseinän edessä on alue ajankohtaisten tuotteiden esittelylle. Osastoilla on omat näyttelyalueet, joilla keskeisessä asemassa ovat mainospylonit.

Sekä videoseinän että mainospylonien viestit ovat osastokohtaisia. Viestinnän ytimen muodostavat Starkin palveluviestit sekä kampanjatarjoukset. Sisältöä voidaan päivittää Marketmedian lisäksi Starkin ketjuohjauksesta sekä myymälöistä helpon käyttöliittymän kautta.

Casekuvat_Intersport_489x248

 

Intersport

Intersportin jalkineosastoilla esitetään kalusteisiin integroiduilla mainosnäytöillä sekä vinkkejä ajankohtaisista asioista että tuoteviestintää. Myymälöitä on mukana jo yli 40 ja konseptiuudistusten mukana mediakanava laajenee kaikkiin myymälöihin.

Casekuvat_Makuuni_489x248
 

Makuuni

Makuunin myymälät sijaitsevat hyvillä liikepaikoilla ja heille on merkittävää tavoittaa ohikulkevat ihmiset. Ikkunoihin asennetut Shine Out näytöt näkyvät kauas kirkkaallakin ilmalla kertoen myymälästä löytyvistä tuotetarjouksista sekä uutuuselokuvista.

Sisällä myymälässä kanavia on kaksi. Uutuuskanava esittelee uusien elokuvien trailereita tehostaen elämystä suunnatulla äänellä. Makeiskanava innostaa asiakasta hyödyntämään hyviä tarjouksia ja kokeilemaan valikoiman uutuuksia. Näkö- ja kuuloaistin lisäksi asiakkaan aisteja stimuloidaan herkullisella makeiskauppaan räätälöidyllä tuoksumaailmalla.

Apteekkimedia 489x248
 

Apteekkimedia

Marketmedian historian juuret ovat uniikin uuden mediakanavan luomisessa apteekkeihin reilut kymmen vuotta sitten. Perustajajäsenet loivat täysin uuden ostohetkellä vaikuttavan mediakanavan apteekkeihin tuomaan lisäarvoa asiakkaille sekä brändeille. Ostohetken mainonta sytyttää asiakkaalla saman lampun, joka on syttynyt jo kotisohvalla, lehteä lukiessa, radion parissa tai ulkomainontaa kohdatessa keräten muun mainonnan sadon ostohetkellä.

Asiakkaita palveleva, ajankohtainen sekä kiinnostava terveyden alan sisältö on ollut konseptin menestyksen salaisuus alusta saakka. Marketmedia vastaa edelleen kokonaisvaltaisesti apteekkimedian teknisestä ja sisällöllisestä ylläpidosta sekä tuottaa myös sisältöä kanavalle

Konebox_489x248

 

Konebox

Nettikauppan ja kivijalan yhdistävä myymäläkonsepti. Marketmedia sunnitteli myymäläkonseptin ja toteutti myymälän tukemaan itsepalveluperiaatetta. Tämän lisäksi kokonaisuudessa otettiin huomioon verkkokauppaa hyödyntävät opastavan ostamisen kosketusnäyttöjärjestelmät.

Sonera_CM_489x248

 

Sonera-Citymarkettien shop-in-shop konsepti

Citymarkettteihin sijoitettu Soneran shop-in -shop -konsepti. Kokonaisvaltainen projekti sisältäen teknisen toteutuksen (kaluste ja näyttöteknologia), valmistuksen, asennukset, käyttöönoton ja sisältöpäivitykset sähköisille pinnoille.

64 toimitettua myymälää, joista 44 myymälässä etänä päivitettävä digitaalinen mainospinta.

Sonera_Piste_489x248

 

Sonera Pisteen myymäläkonseptin uusiminen ja digitalisointi

Sonera Pisteen uusi myymäläkonsepti vuonna 2008. Myymäläkonsepti piti sisällään digitaalisen mainonnan ratkaisut ja kosketusnäyttöihin perustuvat opastavan ostamisen järjestelmät.

Kokonaistoimitus, joka piti sisällään suunnittelun, kalusteet, näyttöteknologian, tarvittavat ohjelmistot, sisällöntuotannon, asennukset ja ylläpidon.

Elisa_489x248jpg

 

Nokia Nseriespreferred partners/ Nokia SIS

Nokian N-sarjan puhelimille suunniteltu POP –konsepti, joka sisälsi kosketusnäyttöön perustuvan interaktiivisen tuote-esittelytelineen. Kokonaisvaltainen palvelukokonaisuus piti sisällään telineen suunnittelun, teknisen toteutuksen, sisällöntuotannon, valmistuksen, päivitykset sekä teknisen tuen.

Globaali projekti ja toimitukset useisiin eri Euroopan maihin. Yhteensä eri projekteihin Nokialle toimitettu 2003 –2008 yli 600 toimitettua interaktiivista kosketusnäytön tai tavallisen näytön sisältäävää tuote-esittelytelinettä.

EA_489x248
 

EA Games

EA-Gamesin pelitrailernäytöt 16:ssa multimedia-ja pelimyymälässä eri puolilla maata. Sisällöntuotanto, verkkopäivitykset ja ylläpito.