Digitaalinen viestintä

Digitaalinen viestintäkanavasi tuo viestisi ja brändisi näyttävästi esille juuri siellä missä haluat, reaaliaikaisesti ja moninkertaisesti

Olemme palveluksessanne.

Myymälöiden, myyntipaikkojen, palvelupisteiden elämyksellisyys, houkuttelevuus, interaktiivisuus ja palvelukokemus nousevat entistä vahvemmin esille ja tärkeiksi painopistealueiksi asiakaspalvelukokemuksen kehittämisessä.

Tuottavasti toteutettuna digitaalinen viestintä integroituu luonnolliseksi osaksi sisäistä viestintää, markkinointiviestintää, myymäläkonseptia, myyntipaikan, palvelupisteiden ja asikaskohtaamispaikkojen päivittäistä toimintaa.

Ota yhteyttä niin jutellaan lisää miten yhdistää digitaalinen viestintä monikanavaisesti teidän kaikkeen muuhun digitaalisen tekemiseen, ja miten digitaaliseen viestintäkanavaan tehty viesti voidaan helposti yhdistää eri kanavien tekemiseen kuten mm. www-sivut, mobiilimainonta, asiakkuusviestintä, interaktiivinen palvelukartta.

+
Ikoni_liikkuva
Digitaaliset ratkaisut jokaiseen tarpeeseen
Digital Signage, medianäytöt tarjoavat helpon ja nopeasti päivitettävän kanavan mainonnalle ja tiedottamiselle.Valittavissasi on laaja valikoima ammattikäyttöön tarkoitettuja medianäyttöjä aina nykyaikaisista pienistä 10” LCD -näytöistä näyttäviin videoseinätoteutuksiin saakka.

Kaikki näytöt integroituvat tyylikkäästi myymälääsi, myyntipaikkoihisi, asiakaspisteisiin ja yrityksesi tiloihin, ja tukevat haluttua viestintää. Näytöt ja kalusteet voidaan brändätä halutunlaiseksi.

Toimitamme haluamasi näytöt juuri sinulle sopivin varustein tarpeittesi ja käyttötarkoituksesi mukaan.

Navinuoli_Kiinnostava

+
Ikoni_kehitysworkshop
Kivijalan ja verkkokaupan yhdistäminen on tätä päivää
Verkkokauppa kivijalkamyymälässä mahdollistaa asiakaspalvelun elämyksellisesti, koko tarjoaman ja valikoiman saataville joka hetki. ZetaDisplaylla on valmis ratkaisu verkkokaupan ja myymälöiden yhdistämiseen. Ota yhteyttä myyntiimme, jos haluat keskustella tarkemmin mahdollisuuksista.
+
Ikoni_tuoksu
Aistimarkkinoinnilla laajennat elämyksellisyyttä
Aisteihin vaikuttaminen on nykyaikaa. Mitä useampi aisti on nauttinut, sitä tyytyväisempi on asiakas.

• Digital Signage -näyttöjä käytetään liikkuvan kuvan toteuttamiseen. Liike nostaa viestien huomioarvoa moninkertaisesti

• Interaktiivisuutta tuodaan kosketusnäytöillä. Kahdensuuntainen vuorovaikutus asiakkaan kanssa on tätä päivää

• Miellyttävästi tuoksuvassa tilassa viihdytään paremmin. Tuoksu on yksi herkimmistä ja vaikutusalttiimmista aisteista

• Äänellä voidaan luoda myymälässä erilaisia tiloja ja tunnelmia sekä herättää huomiota

+
Ikoni_aani
Testijaksolla liikkelle nopeasti ja vaivattomasti, ilman suuria investointeja
Testijaksolla pääset alkuun sujuvasti ja vaivattomasti ilman suuria kertainvestointeja. Testijakson tarkoituksena on antaa oppia ja ymmärrystä myymälän, myyntipaikan, myymäläverkoston digitalisoimisen mahdollisuuksista ja parhaasta kokonaisuudesta.Testaamme eri mediakanavia, laitesijoitteluja, kampanjoita ja sisältöjä.

Etsimme parhaat tavat vaikuttaa juuri teidän myymälöissänne, palvelupisteissä. Tulosten avulla saadaan lisäarvoa- ja -tietoa myös investointipäätökselle. Miksi et ottaisi parasta hyötyä irti myymälä-, myyntipaikkamarkkinoinnistasi jo tänään?

+
Ikoni_myym_suunnittelu
Myymälän, Myyntipisteen, Asiakaspalvelupisteen, Apteekin tilasuunnittelu ja kaupallistaminen
Haluatko parantaa myymäläsi, myyntipaikkasi, asiakapalvelupisteen tai apteekkisi myyvyyttä? Tarvitsetko shop-in-shopin, uuden myyntikalusteen, osaston tai myymäläketjun uudistuksen. ZetaDisplaysta saat uniikkia suunnittelupalvelua ja kaiken paikalleen asennettuna. Myymäläsuunnittelumm keskittyy asiakaskohtaamisen, asiakaspalvelun, myynnin parantamiseen ja optimointiin. Nykyaikaiset markkinointivälineet ja -tavat integroidaan luonnollisesti osaksi myymäläkonseptiasi.
 
Katso lisää Apteekkisisustus caset
Katso lisää Referenssit

 
 

 

Nyk_aik_MM_333x305Kuva-Tikkurila1